tisdag, februari 24

Lite kärringvarning...

...är det allt när man vaknar upp till sol och varma minusgrader och känner en enorm stress över att man måste ut i det vackra vädret. Dock blev det tyvärr inte så mycket sollapande för min del för det var verkligen dax att ta tag i tvätten, men imorgon blir det till att åka långfärdsskridskor. Har aldrig tidigare åkt det men hoppas på att jag klarar det utan större problem, har ju trots allt gått i konståkning när jag var mindre :)

Har även hunnit med att inhandla det där garnet jag nämde igår. Blev en riktigt stark cerise färg som jag förhoppningsvis ska göra halsduken av. Är lite tveksam till färgen för jag är ju ingen färgtjej men man kan ju alltid ändra sig :) Men hur som haver, när jag stod och valde färg så hör jag hur någon i kassan börjar snacka om chipset på kortet. Haha tanter alltså! Kan inte vara lätt att vara gammal med alla dessa nymodigheter. På deras tid bytte de väl en gris mot en träsoffa när de skulle ut för att shoppa.

Lyssnar just nu på spotify och deras radio vilket jag verkligen kan rekommendera er att göra om det står still i hjärnan och ni vill höra lite ny musik. Nu spelas "Stop the bus" med Terrosvision som däremot kanske inte är så mycket att rekommendera. Lite Takidavibbar på dem. Usch!

Nu - Åka iväg och hämta skrillorna.

1 kommentar:

Anonym sa...

(hej tjej. ibland smygläser jag din blogg. men bara ibland. varje gång du uppdaterar ungefär. jag har ju lagt till dig på bloglovin.
men ja. inget läskigt med det.
tänkte bara att jag skulle träda fram nu.

hej!:) )