måndag, februari 23

Not so fresh, not so clean

Har varken tvål eller duschcreme hemma för tillfället vilket gör att man inte känner sig riktigt ren när man har duschat. Övervägde att ta diskmedel men hejdade mig sista sekund, lite smuts har väl inget dött av?

Annars så har jag tänkt att skriva flera inlägg under veckans gång men inte orkat pga att det är lite bökigt att skriva från mobilen. Har ju för vana att alltid komma på inlägg när jag inte är hemma och har tillgång till datormaskinen så därför blir det ganska få inlägg. Men men, nu tänkte jag försöka mig på ett litet längre ett.

Under veckan som gått har jag hunnit med både det ena och det andra. Självklart har ju bilen testkörts och även hunnits med att tvättas en gång. Lite nördigt, jag vet. Har även "jailbreakat" mobilen. Ännu lite nördigare, jag vet. Gått ut nykter på Bishop Arms med både mössa, halsduk och vantar. Det nördigaste, jag vet. Har även sett "The Wrestler" som verkligen lever upp till sitt rykte som en av de bästa filmerna på länge. Gå och se!

Måste även berätta om en lite jobbig grej som man måste vara försiktig med i vår lägenhet - När man klär av/på sig. Fönstrens placering gör att alla som går förbi, och speciellt de som sitter i en traktor, ser väldans bra in hos oss, så idag flashade jag mig för en gubbe i traktor. Jojo, dagens ros (eller ris?) till mig!

Hade egentligen skrivit detta inlägg tidigare idag men hann inte publicera det för jag skulle iväg till storheden och köpa en väska, eller förhoppningen var så i alla fall. Tänkte fynda en på myrorna som skulle pimpas upp men icke sa nicke, får bli en annan gång. Blir istället att åka in till stan imorgon och köpa lite olika garnnystan för att tillverka en halsduk av egen design. Gärna något färgglatt! Pysselmänniskan börjar göra uppror i mig!

Nåväl, nu ska jag inte uppehålla er med mer snicksnack så jag säger adjö för denna gången och hoppas vi ses imorgon igen!

Nu - Kolla feber.se för fler knasiga inredningsprylar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh erica! Du måste skriva oftare så man får lite koll på ditt liv :)

femsekunder sa...

Ska försöka bättra mig! Men du Bella du borde också skaffa dig en blogg så JAG kan ha koll på dig ;)