tisdag, mars 31

Otäckt uppvaknande

Imorse vaknade jag av att jag blödde näsblod. I mängder! Riktigt obehagligt! Sprang in på toan och tvättade av mig samtidigt som jag tryckte upp papper i näsan. Sprang tillbaka till sängen och la mig platt ner. Huvudet snurrade och det flimrade för ögonen så jag tänkte - Nu svimmar jag. Tål inte att se mitt eget blod och senast jag tog ett blodprov så svimmade jag nämligen när jag skulle ställa mig upp från stolen. Huvva! Nu är blodet stoppat i alla fall men jag känner mig väldigt loj och matt så det blir nog en ganska lugn dag idag. Nu börjar även gårdagens illamående och huvudvärk att göra sig påmind...tack för den

Jaha, nu ligger jag väl för döden...Kul...Får väl ta tillfället i akt att önska alla er ett fortsatt bra liv.

/Erica aka hypokondrien with a big H


Inga kommentarer: