torsdag, mars 26

Cravings!

Kan inte sluta tänka på New York. Skulle kunna åka dit en vecka och bara promenera runt och inte spendera en krona. Att bara spatsera omkring och känna pulsen från storstan skulle sannerligen stilla mitt behov. Men lite pengar behövs ju i vilket fall som så det är bara till att börja spara och planera :)

Ett program som jag gillar att kika på och som utspelar sig i just staterna är ju Cops. Vilken underhållning! Hade gärna velat följa med en dag eller två som praktikant hos dem. Hade varit häftigt! När jag var mindre ville jag dessutom bli en FBI-agent eftersom jag var ett stort Arkiv-X fan men nu när man blivit äldre förstår jag ju att det inte riktigt är som i X-files, men en liten del av mig tycker fortfarande att det hade varit cool att jobba inom the bureau

Sammanfattningsvis, jag vill väldigt gärna åka över till N.Y.C. så vill någon skänka en flygbiljett är det bara att hojta till!

P.S. En Afrikabiljett går lika bra för dit har jag också en speciell dragning...




1 kommentar:

Bellis sa...

Ta med mig! Ta med mig! Ta med mig!