fredag, mars 6

Snakes on a plane...

...går just nu på tv och det måste ju vara en av tidernas sämre rullar. Fast i och för sig, det finns ju massor av dåliga filmer som i kommer ut i ett konstant flöde. I veckan till exempel såg vi "While she was out", en film med och av Kim Basinger. Ojoj vilken skit. Är så trött på alla vedervärdiga filmer så från och med nu ska jag enbart (mer ofta i alla fall) börja se sådana där smala independentfilmer från Danmark och Frankrike. Kan ju inte skada att få en liten inblick i den så kallade finkulturen? Men lite halvtaskiga skräckfilmer kommer jag nog alltid tycka har en charm ;)

Igår var jag för övrigt på massage. Underbart! Och inget fel på mina muskler var det.  Trodde jag skulle få höra "Ja du Erica, det här var inte bra", men istället var det - "Väldigt fina musker, du tränar va?" Nja, om promenader räknas så tränar jag. 

Nu - Fortsätta min upptäcktsresa bland alla mer eller mindre intressanta bloggar ute i cyberspace.






Inga kommentarer: