fredag, maj 9

Djurvän med visitkort



6 kommentarer:

Paltkoma sa...

clifton the man med stora M, var inne mycket på åhléns när jag jobbade där, trevligt fliur samt när han sprängde matskåpet på ssab :-)

femsekunder sa...

Haha han är ju helt galen! Jag ska bli exakt som honom om jag lever till jag är i samma ålder som honom. På mitt visitkort ska det stå: Köttvän. I like meat.

femsekunder sa...

Haha han är ju helt galen! Jag ska bli exakt som honom om jag lever till jag är i samma ålder som honom. På mitt visitkort ska det stå: Köttvän. I like meat.

femsekunder sa...

Haha han är ju helt galen! Jag ska bli exakt som honom om jag lever till jag är i samma ålder som honom. På mitt visitkort ska det stå: Köttvän. I like meat.

femsekunder sa...

Haha han är ju helt galen! Jag ska bli exakt som honom om jag lever till jag är i samma ålder som honom. På mitt visitkort ska det stå: Köttvän. I like meat.

femsekunder sa...

Haha han är ju helt galen! Jag ska bli exakt som honom om jag lever till jag är i samma ålder som honom. På mitt visitkort ska det stå: Köttvän. I like meat.